poniedziałek, 29 kwietnia 2013

The Versatile Blogger.




Zostałyśmy nominowane do The Versatile Blogger przez Paulę, za co bardzo jej dziękujemy. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie i znak, że jednak nie piszemy na marne. Dzięki tym nominacją wiemy, że jednak komuś ten nasz blog może się podobać i ktoś może to czytać.

ZASADY:
1.      Podziękować nominującemu na jej/jego blogu.
2.      Ujawnić siedem faktów o sobie.
3.      Nominować dziesięć blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
4.      Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

SIEDEM FAKTÓW O KAROLINIE:
1.  Piję herbatę, ale tylko i wyłącznie z mlekiem, kawę, ale tylko i wyłącznie bez mleka i bez cukru, wodę i zdrowe soki ekologiczne. Nic więcej nie piję, żadnych napoi, żadnych typowych soków.
2.   Jestem wegetarianką, jednak zaledwie od roku.
3.  Jestem fanką zespołów takich jak RBD, SJK, WT i wszystkiego co mi wpadnie w ucho. Lubię słuchać muzyki, ale kompletnie nie znam się na zespołach, rodzajach muzyki itd. Nie jest to moją pasją na pewno.
4. Uwielbiam czytać, nie mam jakichś konkretnych ulubionych gatunków literackich. Po prostu wszystko, co mnie zachęci lub po prostu co się nawinie.
5.  Moim największym marzeniem jest udana kariera zawodowa, no i napisanie książki, z tych mniej realnych.
6.  Jak byłam mała i wszystkie moje normalne koleżanki chciały być piosenkarkami lub modelkami, ja chciałam chodzić po linie w cyrku, „Jak te fajne panie!”
7.  Jestem uzależniona od pisania dialogów, czytania, internetu, a od jakiegoś czasu, od picia herbaty z mlekiem!

SIEDEM FAKTÓW O PAPRYCZCE:
1.  Uwielbiam pisać opowiadania, miniaturki, one-shoty, ogromne tasiemce, wszystko, co można uznać za teksty.
2.   Lubię pisać o sobie w trzeciej osobie.
3.  Zawsze chciałam mieć duże oczy w kolorze chabrowym albo chociaż kobaltowym, niestety zostałam pokarana przez naturę i mam oczy brązowe. I małe. Tyle przegrać.
4.  Mam tysiące pomysłów na życie i mało możliwości aby je wykonać. Czasami jednak nie wszystko jest takie łatwe jakbyśmy chcieli i zamiast robić coś, co lubimy, musimy robić coś, co nam każą.
5.  Nigdy nie miałam problemów z ortografią, ale najwięcej czasu spędzam przy napisaniu „każą” i „karzą”. Nigdy nie wiem które powinno być kiedy. Znaczy wiem, ale zawsze muszę się zastanowić.
6.   Jeszcze rok temu słodziłam kawę sześcioma łyżeczkami cukru. Teraz nie słodzę w ogóle.
7.   Szukam swojego miejsca na ziemi, maluję, piszę i fotografuję. Jestem sobą.

BLOGI NOMINOWANE PRZEZ NAS:
Surprise! Kto chciałby zostać nominowany niech sam się nominuje ;). Więc jeśli chcecie to po prostu napiszcie na swoim blogu siedem faktów o sobie i wspomnijcie, że nominacja od nas. Tak dla funu. ;).

12 komentarzy:

  1. Fajne fakty i w ogóle ale kiedy rozdział ?
    Nie mogę się doczekać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe twoje (Karoliny) marzenie jako małe dziecko, żeby być jak "te fajne panie" było naprawdę słodkie *.* Ja pije herbatę z sześcioma łyżeczkami cukru :P Nie znoszę kawy :/Najważniejsze, że robicie to co lubicie :D (Ale ze mnie poetka xd)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nowy rozdział ????

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :3 Kiedy dodacie nowy rozdział? Czekamy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest wam wstyd?! Czemu tak zachowujecie się wobec swoich fanów? Czemu od razu nie napiszecie co ile dodajecie notki? Wszyscy czekają a wy macie to gdzieś -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisanie rozdziału dla mnie nie jest żadnym problemem, ale na chwilę obecną to Karolina powinna dodać rozdział, a miała szkołę, miała lekcje, miała swoje prywatne sprawy i nie miała kiedy dodać/napisać. I nie, nie mamy tego gdzieś. Ale wy też powinniście pomyśleć o tym, że nie jesteśmy maszynami do pisania rozdziałów. Napisanie takiego rozdziału to nie jest pięć minut, na to potrzeba czasu i weny, nie można tego wymuszać na sobie. Przykro mi, że tak myślicie.
      Papryczka Chili.

      Usuń
  7. Witaj chciałabym cię prosić o napisanie kolejnego odcinka http://www.anxo-e-do-demo.blogspot.de/p/linki.html na tym blogu. To świetne opowiadania i aż chce się je czytać. Mam nadzieje ,że weźmiesz moją prośbę pod uwage, z góry dziękuje !

    Papryczko. Wale tak nie myślimy, jesteśmy spragnieni waszej twórczości, która jest inspiracją dla nas wszystkich. Blog jest idealny i każdy z waszych fanów chce coraz więcej, a już dość długo czekamy :) Wiemy ,że nie jesteście maszynami i macie swoje sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy nadal oczekujesz oceny tego bloga? Według regulaminu jest przeterminowany. Czekam tydzień na odpowiedź. W przeciwnym razie - wystawimy odmowę.
    niebieskim-piorem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy